Zpět na kategorii

Převratná novinka na baru. Kultovní značka servíruje míchané koktejly v plechovce

Michaela Hanelová
29. 7. 2025, 15:20
Lifestyle

V červenci vstoupil na trh s míchanými nápoji v plechovkovém balení tradiční Palírna U Zeleného stromu. Přináší mixy s nižším obsahem alkoholu, které cílí na mladé a aktivní konzumenty.

Interiér návštěvnického centra palírny U Zeleného stromu s historickými panely, sudy a projekcí loga
Palírna rozjíždí nečekaný trend, který překvapí i tradiční konzumenty Foto: redakce

Palírna U Zeleného stromu míří vstříc mladším zákazníkům s novou řadou ready to drink nápojů, které spojují tradici s moderní energií. Tyto hotové koktejly v plechovce staví na značkách s dlouholetou historií jako Hanácká vodka, Stará myslivecká, Heffron nebo B42V Eccentric, ale zároveň odpovídají současným trendům – nižší alkohol, výrazné chuťové kombinace a pohodlné balení.

Pro ty, kdo chtějí rychle a bez starostí vychutnat kvalitní drink, představují lákavou volbu, která zároveň nabízí nejen chuť, ale i vizuální zážitek. Nejvýraznější novinka přichází od značky Stará myslivecká, která si pro své míchané nápoje zvolila exportní subbrand Old Hunter’s. V této řadě spojila čtyřletou whisky s populárními příchutěmi jako cola, zázvorové pivo či broskvový čaj.

Foto: redakce

Design plechovek, inspirovaný atmosférou akčních filmů 80. let a neonovými barvami, nese symboly zvířat, která vystihují povahu jednotlivých chutí – medvěda, lišku nebo králíka. Nabídka vznikla na základě pečlivé práce s preferencemi spotřebitelů a snahou zachovat autenticitu značky, přičemž odpovídá požadavkům moderního konzumenta na nevšední, ale zároveň poctivé a kvalitní drinky.

Ani ostatní značky nezůstávají pozadu. Hanácká vodka přichází s perlivými nápoji v příchutích limetky, maracuji a citronové trávy, navrženými ve spolupráci s předním českým barmanem. Značka B42V Eccentric nabízí výrazné kombinace z vodky s chutí grepu a pepře, doplněné mango a chilli, nebo svěží směsi s mátou, limetkou, yuzu a zeleným čajem.

Panamský rum Heffron zase sázel na letní klasiky, a proto v balení najdete hned čtyři varianty koktejlů od kokosové panama mama až po rumové panama mojito. Nové ready to drink nápoje si tak najdou své místo u milovníků různorodých chutí i u těch, kdo rádi zkouší originální a pohodlné způsoby osvěžení.

Použité zdroje: Palírna U Zeleného stromu, marketingové materiály značek Hanácká vodka, Stará myslivecká, Heffron, B42V Eccentric.

Nejnovější články

Líčení do mrazu: Jednoduchý trik Švédek, jak mít pleť dokonalou i v mínus dvaceti

Lenka Urbanová
27. 11. 2025, 1:30
Lifestyle

Zima je po roce zpět, a když teploty padnou pod nulu, většina žen ví, že je zle. Je to přesně to období, kdy ráno odcházíte z domova perfektně nalíčené, ale než stačíte dojet do práce, už máte červený nos, rozmazané oči a rozdrolenou „fasádu". Skandinávské ženy mají na tuhle zimní katastrofu skvělé řešení, a dokonce hrdě prohlašují, že chlad může být velmi dobrým přítelem, jen k němu musíte přistupovat chytře.

Odborníci varují: Tetované obočí je časovaná bomba. Jakmile kůže povolí, budete litovat.

Lenka Urbanová
25. 11. 2025, 19:08
Lifestyle

Probudit se a být už téměř nalíčená? To je pro spousty žen takový malý sen, který šetří čas i nervy. Přesně proto permanentní make-up obočí láká čím dál více žen, protože slibuje jednu zásadní věc: „ráno vstaneš a vypadáš stejně upraveně jako včera večer". Jenže jak to tak už zkrátka bývá, má to svoje „ale“!