Zpět na kategorii

Lidl zavedl extrémní novinku. Něco takového tu ještě nebylo, lidé jsou nadšení

Ivana Hubertová
10. 3. 2025, 8:18
Lifestyle

Většina Čechů nám potvrdila, že nejraději nakupují v německém obchodním řetězci Lidl. Jak se ukázalo, není se čemu divit. Tento diskont jde s dobou a zavedl novinku, která nemá obdoby.

Produkt z Lidlu, který se stal hitem na TikToku
Foto: Freepik

Lidl opět dokazuje, že nezůstává pozadu a umí držet krok s nejnovějšími trendy. Nejnovější krok německého diskontního řetězce přepisuje pravidla online nakupování – stal se prvním supermarketem, který otevřel oficiální obchod na TikToku. Tento nečekaný tah vzbudil velkou pozornost a především mladší generace na něj reaguje s nadšením.

Lidl zavedl zajímavou nákupní novinku

TikTok už dávno není jen o zábavných videích a tanečních výzvách. Stává se také obrovskou obchodní platformou, kde lidé nakupují produkty přímo přes aplikaci. Lidl tento trend zachytil a rozhodl se ho využít naplno. Zákazníci teď mohou procházet exkluzivní nabídky přímo v aplikaci TikTok a objednávat si produkty jediným kliknutím.

Prodej přes TikTok je rychlý, jednoduchý a hlavně cílený na mladé uživatele, kteří na této platformě tráví hodiny denně. Místo tradičních reklam Lidl spoléhá na virální videa, která přirozeně zapadnou do obsahu a osloví zákazníky zcela jiným způsobem.

Oblíbený produkt z Lidlu, který zaplavil TikTok

Na TikToku si koupíte zajímavé novinky

Zatímco v kamenných prodejnách dominují potraviny a běžné spotřební zboží, Lidl na TikToku vsadil na limitované kolekce, exkluzivní produkty a trendy vychytávky. V nabídce se objevují oblíbené Lidl kolekce oblečení, kuchyňské potřeby, fitness pomůcky nebo sezónní hity, které se těší velké popularitě mezi mladými.

Podle prvních zpráv se některé produkty vyprodaly v rekordním čase, což ukazuje, že zájem o tento nový způsob nakupování je obrovský. Systém je maximálně jednoduchý:

  1. Uživatelé TikToku narazí na video propagující produkt.
  2. Jedním kliknutím přejdou na Lidl TikTok Shop.
  3. Zboží si objednají přímo v aplikaci a doručení proběhne až ke dveřím.

Tento způsob nakupování se v poslední době stává velkým trendem – podobné modely již úspěšně využívají módní značky a technologické firmy. Lidl se tak zařadil mezi průkopníky v oblasti maloobchodu a ukazuje, že online nákupy se posouvají na novou úroveň.

Testovací verze možná brzy zamíří do Evropy

I když Lidl spustil svůj TikTok Shop zatím pouze ve vybraných zemích, je velmi pravděpodobné, že se brzy rozšíří i do dalších evropských trhů. Česká republika patří k zemím, kde má Lidl obrovskou popularitu, takže by tento krok dával smysl. Pro mladé zákazníky je to skvělá zpráva – pokud se tento trend osvědčí, brzy si i Češi budou moci objednávat své oblíbené produkty přes TikTok.

A kdo ví? Možná nás v budoucnu čekají i speciální akce a slevy exkluzivně pro TikTok uživatele. Lidl ukázal, že umí využít moderní technologie ve svůj prospěch a přizpůsobit se měnícím se nákupním zvyklostem. Jeho vstup na TikTok Shop může být jen začátkem ještě větších inovací.

Zdroje: retailgazette.uk

Nejnovější články

Líčení do mrazu: Jednoduchý trik Švédek, jak mít pleť dokonalou i v mínus dvaceti

Lenka Urbanová
27. 11. 2025, 1:30
Lifestyle

Zima je po roce zpět, a když teploty padnou pod nulu, většina žen ví, že je zle. Je to přesně to období, kdy ráno odcházíte z domova perfektně nalíčené, ale než stačíte dojet do práce, už máte červený nos, rozmazané oči a rozdrolenou „fasádu". Skandinávské ženy mají na tuhle zimní katastrofu skvělé řešení, a dokonce hrdě prohlašují, že chlad může být velmi dobrým přítelem, jen k němu musíte přistupovat chytře.

Odborníci varují: Tetované obočí je časovaná bomba. Jakmile kůže povolí, budete litovat.

Lenka Urbanová
25. 11. 2025, 19:08
Lifestyle

Probudit se a být už téměř nalíčená? To je pro spousty žen takový malý sen, který šetří čas i nervy. Přesně proto permanentní make-up obočí láká čím dál více žen, protože slibuje jednu zásadní věc: „ráno vstaneš a vypadáš stejně upraveně jako včera večer". Jenže jak to tak už zkrátka bývá, má to svoje „ale“!